Rehmedis rehabilitacja

rehabilitacja warszawa

Prowadzimy kompleksowe leczenie i rehabilitację:
w bólach i chorobach kręgosłupa: dyskopatiaprzepuklina krążka kręgosłupa, stenoza, kręgozmyk, lumbalizacja, sakralizacja, sekwestr, hiperlordoza, po złamaniach kompresyjnych trzonów, zniesiona lordoza, niestabilność kręgosłupa, kręcz szyi, dehydratacja krążka, zwyrodnienie kręgosłupa, odwodnienie krążka, choroba scheuermanna, choroba baastrupa, rwa kulszowa, rwa udowa, rwa barkowa, zespół napięciowy, poziome ustawienie kości krzyżowej, „wypadnięcie dysku”, sekwestr, objawy drętwienia do nogi, ręki, parestezja, radikulopatia i inne

w chorobach i dysfunkcjach stawów: łokieć tenisisty, zamrożony bark, konflikt podbarkowy, uszkodzenie więzadeł, łękotek, uszkodzenie ścięgna achillesa, łokieć golfisty, cieśń nadgarstka, uszkodzenia chrząstki, troczki, endoproteza biodra, trzaskające biodro, zespół mięśnia gruszkowatego.

urazy sportowe: skręcenia, po złamaniach, zwichnięcia, naciągnięcia tkanek, przeciążenia, dysfunkcje czynnościowe

wady postawy: skolioza, plecy płaskie, hiperlordoza, plecy okrągłe, wady kolan, stóp, klatki piersiowej

po operacjach: kręgosłupa i stawów  - rehabilitacja po operacji Warszawa

- w zaburzeniach funkcjonalnych

Pracujemy metodami bezbolesnymi, bezpiecznymi i przede wszystkim skutecznymi. Wypracowaliśmy własny system procedur, który ułatwia terapię pacjenta i przyśpiesza jego leczenie.

Nasz zespół to wykształceni, rzetelni, doświadczeni lekarze i fizjoterapeuci z międzynarodowymi certyfikatami.

Posiadamy najlepsze warunki, gdzie standardem są jednoosobowe sale rehabilitacyjne zapewniające komfort rehabilitacji.

Stworzyliśmy system monitorowania leczenia, gdzie pacjent ma stały kontakt z terapeutą przez 7 dni w tygodniu.